måndag 22 februari 2010

Ritningarna skickade

Så! Nu är alla ritningarna klara och skickade till Robban! Huga vad nervöst det känns... :)
Nu måste jag bara ringa och terrorisera honom lite till med några frågor jag har. Han kommer vara så less på mig innan han ens hunnit börja bygga så det här kommer han ångra att han tog på sig! haha
Ska även komma ihåg att ta med mig ritningarna hem nu så vi kan göra en energideklaration över huset. Trisst men ett ont måste...

Planlösningen i huset.


Framsida och baksida. Tv-rum vid de nedre panoramafönsterna och sovrum i de övre.

Vänster och höger sida på huset. På den nedre bilden är det badrummet som får panoramafönster på övervåningen.

Garage med dubbelportar. Vi ska ha var sin port för att slippa slagsmål! ;)

2 kommentarer:

  1. Vad blir det för storlek på huset? Det ser ut att bli stort :)

    SvaraRadera
  2. Tjena Emma! Ja du, vi har ju ändrat och haft oss men jag tror det blir 136 kvm nere och uppe vet ja inte riktigt hur det blir eftersom det blir snedtak. Men det blir ganska stort! Lika bra att göra det rejält på en gång så man slipper bygga ut sen!
    Klart ni ska komma på fika när det är klar! :D

    SvaraRadera