lördag 2 april 2011

Flytta, flytta, flytta...

Lite svårt att hinna blogga samtidigt som vi är mitt uppe i allt flyttkaos. Dessutom har vi ju sagt upp internet och tv:n i lägenheten så det blir liksom bara sporadisk uppkoppling här och där.
Sover sen i torsdags hos mamma, där vi kommer bli kvar tills köket är klart. Har redan haft två sömnlösa nätter då hennes säng är på tok för mjuk för vad jag är van vid. Känns som magen sjunker ner i underjorden och ryggraden blir som en ostkrok och värker. Att Patrick dessutom verkar sova skönare och snarkar mer än vanligt gör ju inte saken bättre... Han har fått kudden slagen i huvudet x-antal gånger under dessa två nätter kan jag ju meddela! :)
Som pricken över i:et så fick jag ju även en fin P-bot första dagen jag tog bilen till jobbet igår. 500 riksdaler fattigare. Tackar!

Men ANNARS så är snart hela lägenheten urplockad. Är mest småkraffs kvar nu som står mitt på golvet. Mamma har putsat alla fönster och städat ur köksskåpen och sovrummet. Och klädkammaren och toaletterna har vi tagit själva allt eftersom. Imorgon tar vi det och skurar det sista innan vi lämnar ifrån oss nyckeln för gott!

Och just ja, jag har faktiskt inte haft nåå ångest över att lämna lägenheten! Konstigt... (Med tanke på att jag storbölat när vi sålt våra två senaste bilar, hehe)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar