tisdag 19 juli 2011

Två har blivit tre!

Oj vad tiden rinner iväg! Har liksom haft lite annat att fokusera på än bloggen den senaste tiden... har ju faktiskt blivit mamma till världens goaste tjej! :D

Mirah Marie Huvén föddes måndagen den 30 maj klockan 07.45.
En vecka för tidigt.
Konstigt hur man kan älska en ny människa så plötsligt och så oändligt.
(Trots att hon åsamkade mig en sån sjujäddra omänsklig smärta!!) :D
Allt har gått superfint då hon äter, sover, skiter och skrattar och pratar där emellan. Faktum är att allt går så bra så vi har hunnit med en hel del på huset under dessa två månader som gått sen jag uppdaterade sist. Men det tänkte jag ta i ett eget inlägg då jag ska föra över bilderna till datorn först.
I stället slänger jag in lite bilder på våran nya familjemedlem!

 
 Det blir mycket mys nu förtiden. Det tycker vi om.

 Precis hemkommen från BB.

Sover ute i vagnen.

Mycket hår har hon. Och alltid står det rakt upp också, som en tuppkam.
Och när hon sover är det alltid armarna ovanför huvudet som gäller och tungan får gärna titta ut :D

Smått. Mirahs små fötter i pappas hand.

 Fint! Fick blombud av de bästa arbetskamraterna på jobbet mitt.
En stor bukett till mig och en liten till Mirah!


3 kommentarer:

  1. Men vilken skönhet! stort Grattis igen=) Må så gott och njut av varandra. KRAM

    SvaraRadera
  2. o så roligt att få se henne äntligen! :o) ni har en härlig tid framför er, önskar er allt gott!
    /Karin

    SvaraRadera