måndag 7 november 2011

Måndagsnöje...

Ja kvällens nöje har varit att klippa mätstickor till badrumsgolvet uppe. Golvet är ju primat och golvvärmeslangen är på plats och nu skulle dessa mätstickor klippas på rätt höjd och även de sättas fast på golvet (för att veta hur mycket spackel golvkillen ska lägga på). Det tar sig! Snaaaart får jag bada! :)

Mäta och klippa, mäta och klippa, mäta och klippa...

I pyjamasbyxor, tofflor och myströja satt jag på spånskivorna och klippte mina mätpinnar. Var ju självklart tvungen att kasta några på Patrick också för att det skulle bli liiite roligare! :)

Förra veckan när golvvärmeslangen började sättas på plats.

Klart! Nu får golvkillen ta och komma...

----------------------------------------------------------------------------

Annars har jag och Mirah spenderat dagen i Birsta idag. Vi ska ju på bröllop på fredag och som vanligt är man ute i sista minuten och letar kläder! Men idag hade jag tur och jag slipper gå naken! Tack gode gud för det! :D

Men nu blir det natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar