måndag 23 januari 2012

VM i dåliga bilder!

Förbered er på VM-guld i dåliga bilder. Min gamla Samsung Galaxi har en kamera, men bra, nä det är den verkligen inte. Men en bild säger ju ändå mer än tusen ord så de får duga idag.
Förra veckan var en riktig skitvecka. Var trött, irriterad, hade migrän, var otroligt osocial och ville typ be alla att dra åt helvete. Japp skitvecka var namnet och därför en väldigt händelsefattig vecka också.
Dock blev det ett riktigt bra avslut på den då vi var på Freddes 30-årsfest på Stadshuset i lördags. Roligare fest var det länge sen jag var på!

När man är ensam hemma med en liten tjej som håller på att upptäcka världen och samtidigt behöver duscha, ja då får man helt sonika dra ut spjälsängen i hallen, stoppa ner sötnosen, duscha med öppen dörr och försöka roa samtidigt som man duschar. Och jag som tog tid på mig att göra mig iordning INNAN vi fick barn.... jeeeesus!

Innan festen möttes några av oss upp på Invito för att ta en drink och surra lite. Mycket trevligt. Väl på festen möttes vi av ett långbord i fina spegelsalen på Stadshuset med tulpaner, rosor och kandelabrar runt om i salen och på bordet. Mäktigt! God mat, trevligt sällskap, bra drag och rolig musik gjorde att båda Patrick och jag skulle vilja spola tillbaka kvällen och uppleva den igen!
Mirah passade under tiden på att sova över och ha egentid med farfar. Och det hade gått strålande!

Annars i veckan har vi varit på Birsta och fikat och strosat med Helen och lilla Noel. Mirah är så nyfiken på allt nu så denna gång fick vi inviga bältet i vagnen för att hon inte skulle ramla ut! Nöjd...njae.. ;)

Gåvagnen används för fullt här hemma!


Och så var vi även in och hälsade på pappsen på jobbet en dag.

1 kommentar:

  1. Ja, man är ju inte riktigt normal i psyket just nu, haha!

    Jag ser också framemot att få ut ungen nu:) Jag hoppas att den bestämmer sig för att komma ut snart, gärna nu!

    Herregud va lik hon är patrik alltså, er dotter! Galet lik:)

    SvaraRadera