måndag 27 februari 2012

Skiddrottning!?

Idag var ju P ledig från jobbet så då passade vi på att uträtta massor av ärenden.
Först lämnade vi tillbaka golvprovet på XL Bygg och sedan for vi på GolvEttan och lämnade tillbaka mattproverna och beställde även hem en matta där samt golvet. Mattan ska vi sedan formskära själva innan den lämnas in för att kantsys. Är typ en heltäckningsmatta som vi kommer köra som vardagsrumsmatta. Kul och lite annorlunda! Golvet blir det vi tänkt enda från början.
Sedan for vi till Birsta och handlade lite smått och gott till huset samt lite kläder och leksaker till Mirihs. Avslutade dagen med att gå in på Intersport för att kolla vad det hade för utbud av längdskidor, och vips kom jag ut med ett helt paket av skidor, pjäxor och stavar! Så nu är det bara att kurera sig från förkylningen och börja gruva mig för nu är det kört. Nu måste jag börja åka skidor! :) *HOPPAS jag kommer tycka det är kuuul!*
Sist ja prova (för typ tre år sedan) hade jag minnen från skoltiden av att jag var sjuukt bra och teknisk. Det visade sig att jag var sjukt dålig och sjukt oteknisk, med armar och ben som viftade till höger och vänster. Jag tog ETT varv runt fotbollsplanen i Lucksta. Sen klev jag av, hoppade in i bilen och sa att jag aldrig skulle köpa skidor... Tre år tog det innan jag fick spontan alzeimers och gick och köpte ett par. Nu börjar jag fundera på va faen jag gjort...

Fischer får den stora äran att förnedra och pina mig!

Blir detta svarta laminatgolv från Tarkett uppe. Kommer inte ihåg va det heter nu men det lär ja ju återkomma om senare.

1 kommentar:

  1. Snygg design på bloggen och Grattis till skidorna. Nu är du fast. Jag lovar. ;)

    Bw galet snyggt golv!

    Hoppas att allt är bra med er.

    SvaraRadera