onsdag 15 februari 2012

Världens bästa grannar!

Alla hjärtans dag igår... Hujedamej vilken plojjdag! Är kraftigt allergisk mot just Alla hjärtans dag. En påhittad dag för att handlare ska tjäna massa extra peningar och alla ska krysta fram nått romantiskt och gulligulligt till varandra. Såååå omtänksamt och spontant... Skräcken är ju att gå ut på restaurang och sitta brevid alla andra par som också är ute på en krystad middag och alla ska verka så gulligullig med varandra. Schaisse! Nä tacka vet jag spontan romantik! Mera sånt åt folket!! :D (Säger jag som är S.Ä.M.S.T på det.... Sist ja skulle överraska P med en spontanpresent orkade jag inte ens slå in den utan han fick påsen direkt i handen. Med prislappen kvar. Snyggt. Nu fick ja dåligt samvete, såhär fem månader efteråt. Fan.) Men jag måste dock erkänna att jag tyckte det var gulligt av P när han kom hem med tulpaner till mig. "Blev inge finare än så här. Hade ju bara skitiga mjukisar på mig så ja vägrade gå in på nån finaffär!" Haha Love him!

Ja ja, idag har ja varit ute å rännt mest hela dagen. Först föräldraträff på BVC och sedan fika med hela gruppen hemma hos Märta i mina gamla hemtrakter uppe i Ängom.
Sedan ikväll fick vi främmande av våran granne Katarina (som vi köpte tomten av) och hon kom med paket och maaaassor av fina kläder till Mirah! Så himla trevligt! Lite kaffe, lite surr och sen husesyn. Gud, nu trivs jag om möjligt ännu bättre här när man har så fina människor runtomkring sig!

Tulpanerna från P.

Supermånga superfina tröjor, klänningar och tights till Mirah!
Om du inte har varit så borde du göra ett besök i Katarinas butik Pysens kläder i Matfors!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar