torsdag 15 mars 2012

Jag lever...

...tror jag. Haft migrän till och från sedan i fredags så det kan ju förklara en del. Men förstå kombinationen att ha ett sprängande huvud och käka starka värktabletter med en liten dotter som vaknar och vill äta en gång under natten och som sedan vill kliva upp runt 06.00 snåret. I natt vaknade jag dessutom av huvudvärken, klev upp för att hämta en tablett, och möts av våran kvarglömda barnvagnen, ute. Översnöad. Fick ställa mig, halvnaken som jag var, och börja skaka av filten, fällen och barnvagnen ute på bron. Fiii faen på ren hebreiska!!
Behöver ja ens säga att kaffekonsumtionen i Speckstahuset har varit omänsklig denna vecka?
Imorgon är P ledig. För mig betyder det en hel natts sömn med tillhörande sovmorgon imorgon. Yeeh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar