tisdag 15 maj 2012

När det liksom bara går runt å runt å runt...

Nä, är liksom ingen idé att bli less nu längre. Patrick ringde hem från jobbet igår och berättade att han satt med tjocktröja och jacka på, inomhus, och hade ont i hela kroppen. När han väl kom hem var magsjukan ett faktum. Å febern fick han med på köpet. Jippi! Då går vi på´t igen då! Sinnes!!
Och idag ringde mamma. Samma skit hon också. Igen.
Vad händer!!?? Har vi hamnat i det evighetsnurrande ekorrhjulet med sjukdomar!?? Och hur konstigt är det inte att JAG klarat mig igenom detta helt!? Jag om NÅN borde ju har fått både den ena och andra sjukdomen som blivit både nerspydd och nerskiten typ miljoner gånger. Mycke märklisch...

Jaja, idag blev det en ganska så soft dag då P varit hemma. Mirah har fått nya kompisar att titta på så hon har haft fullt upp hela dagen med att glo ut genom fönstret. Grannen Lollo har nämligen fixat iordning en hage nedanför oss och idag kom hennes två hästar på plats. Sjukt fina och mysiga hästar så nu blev våran utsikt ännu bättre!

Här fick vi precis syn på de nyutsläppta hästarna när vi var på övervåningen. Mirah satt klistrad vid fönstret och ropade, skrattade och slog på rutan.

När vi kom ner på nedervåningen gick hon raka vägen till fönstret igen.
Hade till och med problem att söva ner henne i vagnen när jag stog på altanen då hon VÄGRADE ligga ner utan skulle promt ställa sig upp och titta på hästarna. Eller "ätt" som hon nu kan säga. :)

Själv har jag fortsatt grejja med mitt senaste projekt. Köpte färg igår och idag blev det slipning.
Återstår att se va det blir för nått! ;)

2 kommentarer:

  1. Men waow vilken fin utsikt! Hoppas Patrick inte får en allergisk reaktion bara;)Vi har en sak till Mirah men den har hon väl vuxit ur innan man törs komma och besöka ert hem haha!

    SvaraRadera
  2. Anna, komsi komsi komsi! Du är väl inte en fegis! ;) haha
    Nä men typ i helgen borde det ju vara lugnt. Annars kanske jag å Mirihs kan åka in å lunch med dig nån dag till veckan ba ändå liksom!?? :)

    SvaraRadera