söndag 20 maj 2012

Nu jäddrar tror ja skinkorna lossnar!

Japp. Syrran lurade med mig på det lokala träningsstället TRIM ikväll. MageRumpaLår hette det visst, var inte alls nå jobbigt, man behövde inge kondition alls. Hon glömde dock nämna att det kunde vara bra att innehava muskler. Hon glömde även nämna att hon tycker det är det absolut jobbigaste passet de har där. Det kläckte hon ur sig EFTER passet. Tack för den liksom.
När det var vätskepaus efter 15 minuter ramlade jag ihop när jag skulle böja mig ner efter vattenflaskan. Benen skakade likt asplöven under stormen Dagmar och bärigheten var lika med obefintlig. Å då var det 45 minuter kvar, bara.
Behöver jag säga att jag knappast klarade av ALLA övningar under dessa 45 minuter. Och behöver jag ens säga att jag kollade på klockan en si så där 500 gånger under dessa 45 minuter och tyckte att tiden stog sjuuukt stilla och att passet kändes som att det aaaldrig skulle ta slut...

När passet så äääntligen var över såg syrran snällt till att Anna (instruktören) bokade in oss på Step intervall imorgon. Ja men tack du. Med ett arsle som värker så jag tror skinkorna ska ramla av och med ben som är dallrigare och slakare än överkokt spaghetti så känns ju Step som ett jefligt trevligt pass. Verkligen.

Nu ska jag lägga mig i ett varmt bad och massera skinkjeflarna....

1 kommentar:

  1. Ont idag?...kommer lägligt till kvällens step pass! ;) Jag vill också hänga med!

    SvaraRadera