onsdag 11 juli 2012

Bröllopstårtor.

Nä vi ska inte gifta oss. Vi ska däremot på bröllop i början på augusti. Gissa vem som åkt på att göra bröllopstårtorna...
Hur i hellskotta kunde jag gå med på det här?? Vet ni hur många jag ska göra då. Jo sex stycken. SEX STYCKEN. Vet ni hur lång tid det tog att göra Mirahs två till hennes födelsedag...? Jo, två dagar. TVÅ DAGAR! Hur tänkte jag nu liksom.
Linda, som ska gifta sig, har vänligt sagt att jag inte behöver känna nån press, hon har inga krav utan tycker bara det är roligt att det är någon hon känner som gör tårtorna. Ingen press. Nä nä. Är ju bara 80 pers som ska glo OCH käka mina tårtor. Ingen press var det ja...

Anledningen till att jag tar upp detta nu är för att det börjar komma över mig vad det är för nått jag har tagit på mig. Paniken börjar ta över min kropp. Tankarna snurrar i huvudet. Jag måste göra ett schema över hur jag ska lägga upp allt. När jag ska göra vad. Handla grejjer. Tänk om jag misslyckas! Vad gör ja då. Köper Ica´s frysta prinsesstårtor och hoppas att de inte märker nån skillnad!? Vet att P inte skulle märka nått iaf... Haha.

Nä dra mig baklänges vad jag börjar få ångest. 80 pers....


Just ja, semester har vi varit på också. Måste skriva om det å.... är mycket nu känner jag.

1 kommentar:

  1. Oj, kul med bröllopstårtor :)
    men det där med att inte känna ngn press... Lätt ;)

    SvaraRadera